شرح وظایف مدیریت اداری و پشتیبانی


غلامرضا امیرخانی

مدیریت امور اداری و پشتیبانی

 

 مدیریت امور اداری:

1-اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ، استخدامی و پشتیبانی

2-نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه

3-تهیه و تنظیم آیین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط

4-مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان

5-برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه

6-همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها ، اموال و تاسیسات

7-نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه

8-تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر اجرای طرح های مزبور

9-نظارت بر اجرای مقررات استخدامی

10-نظارت بر امور حضور و غیاب کارکنان

11-مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و ارائه پیشنهادهای لازم

12-نظارت بر امر ارزشیابی واحد های تابعه