دانشگاه سکوی پرتاب است

در سومین روز هفته پژوهش مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا، دانشجویان و اساتید، پای صحبت آقای دکترآقاجانی و آقای دکتر امیرانی نشستند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا؛ پنل تخصصی استفاده از جت میل با ظرفیت تولید بالا با حضور دکتر آقاجانی و دکتر امیرانی در سومین هفته پژوهش مرکز برگزار شد.


در ابتدای این نشست آقاجانی با معرفی عملکردهای شرکت و محصولات و دستگاه ها بیان کرد که این شرکت، واحد نمونه کشوری در حوزه فعالیتی خود می‌باشد، شرکت البرز بهسم، شرکتی در حال توسعه است که تولید کننده انواع سم و کود در سراسر کشور و حتی خارج از کشور می باشد .

در ادامه، دکتر امیرانی بیان کرد:دانشگاه محیطی لذت بخش و سرزنده است که پتانسیل های بالایی برای رشد و پیشرفت دارد.

وی بیان کرد آمادگی کامل برای بازدید دانشجویان از کارخانه را دارند و مشتاق جذب دانشجویان فارغ التحصیل از این مرکز برای استخدام هستند

 او با دعوت دانشجویان مستعد به ساخت دستگاهی با فاکتور های مشخص مدنظرشان،اعلام کرد در صورت ساخت آن، این دستگاه را قیمت مکفی از سوی شرکت خریداری می‌شود. 

آقاجانی اظهار نمود : با استفاده از دستگاه جت میل میتوان ظرفیت تولید کارخانه را افزایش  دهیم. بحث تولید ،صرفا افزایش آن نیست بلکه کیفیت محصول از میزان آن اهمیت بیشتری دارد زیرا  علاوه بر بحث محیط زیستی آن ؛ در امر صادرات، کشور مقصد کیفیت محصولات را چندین برابر بیشتر از خریداران داخلی مورد تحقیق و بررسی قرار می دهند .

وی در انتها بیان نمود :دانشجویان باید تجربه کسب کنند تا بتوانند در کسب و کار رشد بسزایی داشته باشند اختلاف صنعت با تئوری های دانشگاه بسیار زیاد است. 

انیشتین میگوید: علم هیچ چیزی نیست جز، تجربه ، تجربه ،تجربه .


تهیه و تنظیم توسط کانون رسانه