اطلاعیه بازگشایی خوابگاه ها برای سال تحصیلی 1403-1402

به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند زمان بازگشایی خوابگاه ها دوشنبه 3 مهرماه می باشد. تمامی دانشجویانی که ثبت نام کرده اند موظف هستند از دوشنبه تا چهارشنبه، 3 تا 5 مهرماه به امور دانشجویی، امور خوابگاه ها، آقای کریمی، برای تکمیل پرونده، تخصیص اتاق و تخت و دریافت برگه سکونت مراجعه کنند. برای دانشجویان شهرستانی یک روز جلوتر، از یکشنبه، 2 مهرماه، آماده پذیرایی هستیم، صرفا سکونت موقت برای یک روز، تا از روز دوشنبه به مرکز مراجعه کنند، تمامی مراحل اخذ خوابگاه را تکمیل و برگه سکونت دریافت کنند.

نکات مهم در مورد خوابگاه ها :

نکته 1:به دانشجویانی که به هردلیل ثبت نام نکرده باشند، و یا ثبت نام ناقص انجام داده باشند، ایجاد شروع گردش، و یا دانشجویانی که پس از ثبت نام در روز های دوشنبه تا چهارشنبه، 3 تا 5 مهرماه، جهت تکمیل ثبت نام و دریافت برگه سکونت به واحد امور خوابگاه ها مراجعه نکنند، به هیچ وجه خوابگاه تعلق نخواهد گرفت. 

نکته 2:سکونت در خوابگاه مربوط به سال های قبل، به هیچ عنوان حقی برای سکونت در نیمسال تحصیلی جاری ایجاد نمی کند. همه افراد متقاضی ملزم به ثبت نام در سامانه مروارید در مرحله اول و تکمیل ثبت نام، تشکیل پرونده و دریافت برگه سکونت خوابگاه در 3 تا 5 مهرماه، با مراجعه حضوری به واحد امور خوابگاه ها، می باشند.

نکته3: اسکرین شات ثبت نام در سامانه سلامت جسم و روان در همان زمان ثبت نام حضوری، 3 تا 5 مهرماه، از طرف آقای کریمی اخذ خواهد شد. احتیاج به ارسال در هیچ فضایی از قبل نمی باشد.